- Ibland är jag rätt effektiv!

Puuh, ikväll är jag varit rätt så effektiv. Om man jämför med andra kvällar och nätter. Inget soff-slappande här inte, nej nej. Har hunnit hem och rensat ur min väldigt stökiga garderob. Fasiken så mycket kläder jag fått ur den! Helt sjukt. Två stora påsar + lite till. Dessa påsar med kläder ska inte snöras, utan gå till något riktigt bra och det är jag glad för!! Jag känner mig generös och väldigt snäll. Dock ser min kära garderob väldigt tom ut nu, så mamma får väl hjälpa mig att fylla på den med nytt och fräscht. Borde hon väl kunna?

Sen så har jag varit så jäkla effektiv att jag klickat hem ett 5-pack Aquolina Bodylotion från Bellme.se. Kostade bara 199:- vilket typ är  världens bästa erbjudande! Jag kunde absolut  inte låta bli och snart kommer dom små söta burkarna hem till mig. I like! Hur söta är dom inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback