- Matlogg is the shit!

Nu jäklar händer det grejer!

Jag och mammi har varit och köpt oss varsitt anteckningsblock/bok. I denna lilla söta anteckningsbok ska vi föra en mat- och träningslogg. Det är nämligen så att vi kommit överens om att vi ska göra det här tillsammans, det ska vara seriöst, inget fusk och varje lördag ska vi kontrolera varandras böcker, mått och vikt. Det här ska bli kul och jag hoppas jag kommer fixa det här. Men om mamma klarar - klarar jag?

Så från och med nu blir det att skriva ner allt som ätes till frukost, vad som ätes till lunch och vad som ätes till middag. Ja, precis varenda liten grej som stoppas in innanför min mun ska skrivas ner. Såklart ska dagens motion/träning också skrivas. Hej hopp, nu är jag riktigt på g. Hoppas det håller i sig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Om du gillar E.M.D. eller bara gillar någon av medlemmarna i gruppen så vill jag rekomendera en blogg för dig. emdtour.blogg.se

Jag skrev med den på URL också :)



Och jag hoppas att du får en bra helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback