- Soltorkad aprikikioserer.

Tack gode gud! Nu är jag glad! Jag har nämligen varit på ica och jagat något som kan ersätta mitt förbannade godissug. Och i en hylla, brevid allt annat nyttigt, stog räddningen. Där stod nämligen en påse soltorkade aprikoser. Mums vad gott det är. Eller nja, kanske inte så gott. Men det funkar mer än bra. Så nu när jag är så där jäkligt jobbigt irriterande sugen på godis ska jag knalla till skåpet och plocka på mig tre små aprikos bitar, sen är suget borta. Bra va? Känns i alla fall bra att veta att dom finns i där för en.

Vad äter du när suget är framme och jävlas?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Torkade jordgubbar, smakar skitgott! :D

Postat av: Hanna

ät regelbundet, och mellis ofta så kommer aldrig suget. märker de dagar jag slarvar med mellis då kommer de:P

men de är sån där kurs man går med doggys :)

2009-03-26 @ 19:23:59
URL: http://hany.blogg.se/
Postat av: AnnMary

Vill du veta vad jag äter då suget kommer? GODIS ;)

2009-03-26 @ 23:27:54
URL: http://annmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback