- Mensmonster måste få saker.

Bara för att jag känner mig så jävla förbannat nere den här dagen. Allt är fel, jag är fel och omvärlden är fel. Allt är tråkigt och jag suckar och stönar tjugofyra gånger om. Konstant, hela tiden. Har sovit tre timmar i hopp om att min mens-satans-värk ska försvinna, kapoff, men intet. Nu tror jag tar spaden som står bakom ladan, för att sedan gå och gräva ner mig bakom ICA. Jag tror Torshell (hur fan stavas det namnet då, han är uteliggare) sa att han kunde hjälpa mig om han får en tia krona i utbyte. Det tycker jag är snällt. Nä, fan vad less. Ville bara komma fram till att jag måste till Luleå imogon och handla mig en massa saker. Nya kläder, nya hårprodukter och skor. Jag behöver det, både fysikst och psykiskt. Så... imorgon ska det shoppas med pengarna-som-inte-finns-men-borde-finnas. Hallelujah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback