- Nu när allt är över.

Här sitter jag i min egen lilla värld. Nu har jag insett och fått det konstaterat: Jag är nu helt klar med skolan. Bara studenten kvar. Det är en väldigt läskig känsla som jag har nu kan jag meddela. Klart att det känns underbart skönt att får slippa allt som har med plugg att göra, att komma hem och känna att allt är klart. Men sen så finns det en sak som gör ont och det är det här med klassen och det som hör till!

Visst kan det kännas uttjatat om att man kommer sakna sin klass, men jag kommer verkligen att göra det! Jag kommer sakna er! Jag vet inte, men det kommer liksom kännas väldigt tomt utan er. Ni är speciella små varelser. Sanna.P, Elisabet, Wiktoria, Madde, Magnus, Emma, Taavo, Ida, Markus, Conny, David, Annis, Buffy, Jocke, Sabina - Ni är bäst och jag menar det!

Ibland kan jag undra vars mina tre år på media har tagit vägen? Allt gick så snabbt...
Men fan så vi har varit med om mycket. Visst?

Nu blev det för mycket känslor här.. Inte likt mig att skriva något sådant.


Kommentarer
Postat av: Conny

aaaw, that's sweet!

Jo jag kommer saknar er också, men det har liksom inte slagit mig ännu. Kommer nog göra det efter några dagar.

Postat av: Taavo

Måå! Jag kommer också att sakna alla, sitter här och väntar på att det ska slå mig att skolan är över nu.

2009-05-20 @ 14:20:59
URL: http://fallbackdown.blogg.se/
Postat av: AnnMary

Kommer sakna er mer än vad ni tror! Skolan har varit som ett andra hem för mig, och ni har alltiid funnits där. I love you guys!

2009-05-20 @ 14:49:41
URL: http://annmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback