- Nattens svammel och onödigheter.

Hej hopp gummiknopp.

Gud så trött jag är.... Varför skriver jag ens, när jag ändå in´t har nå vettigt att säga er? Om jag nu någonsin har det? Kan berätta att jag varit varken från klockan halv åtta ända till nu. Förstå vilken sensation det är. I "vanliga fall" brukar jag sova lääänge. Har i alla fall städat och torkat hela lägenheten. Sjukt jobbigt och tråkigt. Fast, ska man ha fint får man lida pin. Något sådant.

Nä gud och fy, jag orkar knappt håll huvudet uppe från att dunsta ner i bordet.. Ska gå och snöra mig i sängen för att snussa på kudden i några timmar. Jag ska nog försöka lägga taktik över kommande bowlingen. Ska nämlingen spela det imorgon med en massa folks + några vinglas på det. Mumma. Jag kommer vara bäst, som vanligt, trots att det är ca sju år sen jag spelade sist.

Dagens fråga: Säger man spela bowling eller kasta bowling?

Kommentarer
Postat av: frida

man säger att bowla ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback