- Skriv en kommentar...

"- Du som läser detta, oavsett om vi pratar ofta eller inte, skriv en kommentar med det första minnet du kommer att tänka på dig och mig."

Maria Björnfot - Haha, skavsår såklart!

Annika Johansson - Pdol när jag var med marie. :) det var innan du kom till media. :)

Hanna Bergdahl - Första gången vi festade tillsammans. I våras ;)

Ewa Pettersson Holmqvist - jag kommer ihåg att du glömde en massa saker här sist du var hit. :-))

Anniken Myhre - hehe många roliga minnen från Töre skolan såklart ;D

Elina Öhman Olofsson - Det finns så himla mkt bra minnen med dig! Du är så himla härlig, full av glädje :) Fast en grej jag kommer ihåg rätt bra är när du fira studenten med oss och grina för de ena och de andra ;)

Wiktoria Engman - Emma.. jag orkar inte ens försöka skriva ner alla minnen med dig. Det enda jag kan skriva är.. HAHAHAHA och jag saknar dig.. verkligen! :)

Susanne Johansson - Bilden på när du sitter i tvättkorgen! ska jag lägga ut den? Ha ha....:)

Peter Schefström - buuu.

Fredrik Widgren - när vi drack läsk från "Vårtgårda"... hi hi hi

Sofia Pettersson
- När du tog Robban på kyyken för att du blev så "upphetsad" när vi badade i Bärs! :D


Roligt, roligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha klart du får! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback