- Trötta av valpkursen.

Hej och hå så trött man kan bli av att vara ute i friska luften hela förmiddagen lång. Vi har precis kommit hem och in genom dörren. Har nämligen varit i Kalix på valpkurs avslutningen. Gud så tiden har gått snabbt! Det var ju nyss man började kursen och redan är den över. Lite sorgligt må jag säga eftersom vi var ett så roligt gäng.

Valpis idag har varit mycket mycket lärorikt för både mig och Nelson. Vi har tränat spår och jag har lärt mig grymt mycket om det. Skit roligt nu när man kan.. Så nu ska det spåras som bara den. Eller hur Nelson? :) Nä, jag är trött och slut i hela kroppen. Soffan har lite mys att erbjuda en söndag som denna. Ville bara meddela att det varit en super avslutning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback