- En ful lista.

JAG HAR:

Ett förhållande: Jajemen!
En bästa vän: Jeo.
Haft ett seriöst förhållande: Jajomen.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope 
Blivit kär vid första ögonkastet: Jajomen.
Fått ditt hjärta krossat: Ja. 
Skrikit åt en lärare: Nej, har varit en ängel genom alla skolår.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Kan man säga.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Nej nej.
Snusat: Jajomen.

DAGENS:

Klädsel: Svarta pööös-byxor och en ful tröja. Ska ut i höst vädret och promenera.
Frisyr: Tovit och risigt. Sara ska klippa!
Låt: David Guetta feat. Kelly Rowland - When Love Takes Over.
Vill ha: En massa pengar och vindruvor.
Sjuka: Annis och Nelson.
Drog: Kanske kan det vara choklad och godis i allmänhet.
Köp: Min nya mobil som kommer hem i brevlådan till veckan. Me like!
Godis: Allt! Vill ha, nu direkt. Men icke.
Attityd: Dryg som Yes.
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: Fy fan, har du kollat dig i spegeln det senaste seklet? Nä. Precis.

Sådär, nu har jag roat mig själv i cirka 47 sek och er i 62 sek. Bra va? Super duper kanon. Nu ska jag och Nelson kila ut bland älgar och gubbar. Hoppas att vi klarar oss från alla dessa jägare. Bye bye. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Haha vad fan! är jag dagens sjuka :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback