- Mitt hår.

Det har varit en massa tjat om mitt hår lite här och var. Men jag är så förbannat less på skiten, det åker oftast upp i en fin hästsvans varje eviga dag. Jag är så less att jag håller på att gå under. Jag behöver något nytt. Lite motivation. Något drastiskt. Därför ska det ske idag, på en gång! Så kring klockan fyra kommer söta Sara hit och ska fixa det åt mig. Snacka om att det känns underbart. För just nu känns det som om jag hamnat i någon 40 års kris och är i klimakteriet. Typ. Nä fy fasiken så skönt det ska bli.

 

Psssst: Gud så fint jag har redigerat bort håret på den här bilden.
Jag vet att ni är lite imponerade i alla fall. Tihi.


Kommentarer
Postat av: caroline

tack <3



Skönt med en omvandling :D

Postat av: emmelist

så hur mår vi här idag då??



kram

2009-09-18 @ 18:05:11
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback