- Morsning korsning.

Godmorgon världen. Vad jag har börjat bli bortskämd med sovmornar märker jag. Har sovit till klockan tio i princip varje dag nu i en vecka. Men imorgon, då ska jag upp före kråkorna och åka på lektion. Inte så jätte taggad. Fast iofs är det ju bästa dagen på hela veckan: underbara fredag. Kvällen ska bestå av idolmys med några nära och kära. För att inte glömma: en massa gott! Det kommer bli en perfekt avslutning på veckan.

Idag börjar vi inte förens klockan ett. Så jag ska slöa och så lite innan, samt packa min träningsväska. För efter lektionernas slut ska jag och Martina bege oss till das gym. Första gången på länge eftersom min förkylning och rygg-fan satt stopp för det. Jag har tänkt på det, att det alltid är något som sätter stopp då man kommit igång med träningen. Antingen är det förkyling, eller skador. Sen då man gått och blivit frisk, ja då har latmasken krypt in i en igen. Hur ska jag bli av med latmasken för evigt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

meta med den

2010-12-09 @ 12:36:23
Postat av: Jasmine

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback