- Livet leker.

Usch så bra allt känns just nu. Kan livet vara lite väl bra ibland?! Sitter bara och väntar på något bakslag. Skulle inte förvåna mig att jag blir förkyld precis till resan. Gud så jag längtar... Hoppas veckan susar förbi, som dom brukar göra. Jag behöver Turkiet känner jag. Bara 6 dagar kvar nu och jag har lust att dra fram resväskan och börja packa, men det är väl ändå till att överdriva? Nä, det får ta och vänta. Får roa mig med annat, typ köpa mig en ny bikini och sololja. Sen längtar jag även till min lilla tripp till Umeå. Behöver även den. Sommaren är allt underbar. Peppar, peppar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyy så härligt sola & njut :) Ps: jag brukar börja packa 2 veckor innan avresa, bara för att det är så kul att se resväskan stå på golvet & väänta.. ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback