- Ännu en dag....

Här sitter jag ännu en dag och har tråkigt som bara den. Får man ha så här tråkigt? Var är Martina, Sussi, Elin och Annika?! Jo på fel plats. hoho. Har i alla fall försökt roa mig med att fota lite juliga kort på Nelson men dock verkar han tycka att det är både pest och pina. Så den sysselsättningen var inte långvarig nog för att kunna avverka en timme. Nåja, ska ha ett filmmaraton här i min ensamhet, se lite disney filmer sådär. Sen ikväll ska jag försöka ta mig till gymmet eller liknande för att röra på fläsket lite. Tänkte att det är bra att göra det i förebyggande syfte så här kring jul och nyår. Samt födelsedag ;)

Tur att det snart är juletider och man får åka hem till byn och mysa med nära och kära.
Endast 4 dagar kvar till dopparedagen... Vilket betyder att det bara är fyra ynkliga avsnitt kvar av årets julkalender. Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback