- Mammaaaa claus is coming to town.


Saaaaanta claus is coming to town
... Nästan lite så har det faktiskt varit idag. Min mor har varit på besök i storstan för att fixa dom sista julklapparna. Så jag passade glatt på att hänga på eftersom jag också hade lite ärenden att göra. Trevlig sväng även denna. Vi har fikat go'fika, kutat på affärer och handlat julklappar. Närå, jag vet inte alls vad jag ska få i julklapp ;) Jag har redan glömt bort alla och är sååå pirrig tills jag får öppna dom.. hoho

Sen har mamma fått fräscha upp sin frisyr lite också innan pappa sluta sitt arbetet och vi gjorde vår klassiska runda på storheden där vi bunkrade upp med massa go'saker inför julen så som julmust, toffifee, julskum, nötter och annat godis. Nyttigheter vill säga. Och imorgon åker vi hem till byn. Skönt! I'm driving home for christmas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback