- Min hund är ingen vanlig hund.


Voi voi, snacka om att min hund har damp eller liknande. Kan man vara tokigare än denne lilla kabrat. Nja, tror inte det. Ibland är det lite Suck. Nåja, Jag och Nelson har varit på en långpromenad tillsammans med Elin, Wilma och Martina. Mycket skönt var det och imorgon finns risk för träningsvärk i rumpan... Ja, jag är otränad. Nu ska jag duscha och slänga mig framför tvn där kvällen ska spenderas. Ska int röra en fena till!

Psssst mina vänner, imorgon blir jag som singel i någon dag, så... ja... om ni nu inte har något att göra så finns ju lilla jag alldeles villig att göra något kul ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ohhh så fiiiiiin din hund är, bruna är så fiiiiina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback