- Plugg och rasta träningskort.

Sådär ja, nu har jag pluggat ett tag så nu ger jag upp för idag. Har tänkt plugga lite varje dag nu i några dagar innan jag tar jullov på riktigt. Känns som skönt att kunna ha en liten början, så att man slipper sitta och stressa som ett tok efter jul och nyår.

Nu tänkte jag fortsätta vara lite duktig och städa till lite här hemma och så. Senare blir det att rasta mitt träningskort för första gången på vääääldigt länge. Det är så att jag inte ens kommer inte ihåg sist jag satt mina fötter på det där stället. Ska i alla falla springa på bandet och gymma tillsammans med Elin och Annika. Sen att jag känner mig sjukt taggad inför det hela känns sjukt bra. Spellistan på spotify är uppfräschad och träningsskorna väntar i träningsväskan. Nu ska jag träna hårt innan jul och efter jul och nyår blir det på riktigt. Då ska jag bli smal och vältränad ;)



Kommentarer
Postat av: Saran - Mamma till Julian <3

hihi bara att komma och shoppa Emma, julklapparna kan vänta ;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback