Klätt gran, julgodis och julsånger.

Jag har ont i mina fötter.... Dagen började med att klä granen här hemma i Töre och det var inte så bara vill jag lova. När granen var klädd och klar så börja granen luta en aning. Det resulterade senare i en trasig julgransfot och ett besök hos mormor för att låna hennes. Men till slut fick vi granen på plats så nu står den där, grön och grann i stugan. Efter detta pådrag åkte jag och mor för att handla ingredigenser till julgodis. Sen dess har jag stått och slavat i köket, fem timmar om det ska vara exakt. Resultatet blev fyra sortes godis: Chocolate chip cookie whoopies, Leilas cornflakes crisps, Rocky roads och Kola. Kan lova att jag är ganska less choklad, samt less att stå upp, vilket mina hälar också verkar hålla med om. Sammanlagt stått i ca sju timmar, så nu är jag värd att sitta resten.

Nu blir det att ta med fadern för att åka och höra på mamma och mormor när dom sjunger i sin kör. För husfridens skull ;) Nä, men rätt mysigt att höra en massa julsånger. Hepp hepp. Snart jul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback