- nytt år med nya möjligheter.

Tjollahoppsan! Ett tag sen, jag är verkligen dålig på de här med uppdatering. Jul och nyår, samt min födelsedag har flygit förbi och jag har inte hunnit med. Det var nyss vi gick på jullov och nu är man tillbaka i vanliga rutiner igen, så som tentaplugg och andra sjukt tråkiga grejer. Men det är bara att kämpa på och invänta sommaren. För den är väl inte långt borta nu va?

 

Har även börjat mitt nya liv så här efter nyår. Jag vet att jag sagt nya liv en massa gånger. Men nu måste jag skärpa mig på riktigt, för så här går det inte att fortsätta. Men än så länge går det bra med det nya. Dock är jag förkyld som en gris vilket gör att jag inte kan träna. Ligger mest i soffan hela dagarna och gör en massa försök till att plugga till tentan. Inte mycker av nytt liv det inte. Men har iaf slutat med att äta godis VARJE dag, till att bara äta EN dag i veckan. High fem.

Nu måste jag klä på mig innan käraste Marie kommer och hälsar på. Hon måste ju få se lägenheten innan hon åker till Umääää. Senare blir det på stan en sväng. Skönt med paus från pluggandet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback