- Hårfärg!


bilden är snodd av
Sanna Kajava, henne själv. hihi

Kolla in Pinglan på bilden, hur söt är hon inte? Och kolla in hårfärgen, gah så snyggt! Jag är sjukt sugen på att färga håret rött. Blir inte skräckslagen, har haft det tidigare och jag trivdes rätt bra faktiskt. Så nu funderar jag på att färga den färgen. Dock undrar jag hur jag ska ha råd med det? För jag antar att jag måste gå till en frisör för att få det resultatet. De är ingen där ute som vill skänka en slant till en fattig Emma som vill gå till frisören? häpp. Lägger till ett bevis på att jag haft rött hår tidigare.... Vill dock tillägga att jag inte vill ha så rött som på bilderna nedan, utan en liknande rödfärg som Sanna har på bilden ovan.

Sjukligt gamla bilder.

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha såg NU att du lagt in mig i bloggen. Jag är inte så duktigt på att läsa allas bloggar. DU ska ha koppar. Tror du skulle vara super fin i det. Dock är det ju svårare att få en sådan färg när du är så mörk nu. :(



PUSS

2011-06-19 @ 13:22:01
Postat av: H-T

Får hålla tummarna att någon skänker dig en slant till frisören så du får den färg du vill ha. Det är ju en riktigt fin färg dessutom. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback