- Inflyttningsfest.


Godmorgon godmorgon,
hör fåglar sjunga glatt, godmorgon godmorgon i kööör (sjunger).. En ny dag med nya tag och ska jag vara ärlig så är jag lite seg i bollen idag. Igår var jag nämligen i Kalix, hos Sanna aka Sannas oas. Väldans trevligt och få träffa alla mina godingar igen. Nu får det inte bli länge till nästa gång vi ses?! Hade ingen kamera med mig, vilket inte är så konstigt eftersom jag inte har någon som är lätt att ha med. Ska försöka köpa mig en smidig kamera! Men har nu försökt ragga upp lite bilder från olika håll för att kunna slänga upp här på bloggen, men vet inte om jag lyckas så bra. Tänkte, är ju som kul att ha kvar när man närmar sig femtio och vill minnas tillbaka. Nä, nu bjussar jag på nå bilder här.


Kommentarer
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Jaha, varför är du så snygg? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback