- Ny dag med nya tag.

Dagen idag har gått betydligt bättre än de andra. Jag har roat mig med att sitta ute på balkongen och sola, promenerat iväg en timme med grisen och surfat på vågor. Låter som en bra dag va?

Nu sitter jag och väntar på att Sussisnurr ska sluta sitt arbete och plocka upp mig. Vi ska nämligen bli bjudna på middag hos Sussi av Elin. Mmm, det låter lite mysko. Men så äre. Ska bli spännande och se vad det kommer att bjudas på och ett plus är att jag är hungrig som en gnu. Nä, nu ska jag åter gå till balkongen för att hänga. 



Sen så har jag en väldigt sug att umgås med bästaste Marie!
När har du tid din lilla fiiiis?

Kommentarer
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Jag kommer på Söndag men då är det nog lite flyttkaos, så precis när som helst efter söndag :D

Postat av: MAIII

PUSSGURKA! Hör av dej då du kommer till Töre, annars tar jag fåfis och kommer till lule ;)

2011-06-22 @ 09:29:50
URL: http://muffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback