- Ett vilset kylskåp som försöker sig på Zumba.

Har precis varit och tränat. Idag stog löpning och Zumba på schemat. Och jag måste bara nämna att jag verkligen suger på denna träningsform, på sant alltså. Hur ska jag förklara mig? Jag liknar ett vilset, stelt kylskåp som saknar allt som heter kordination. Hemskt alltså och det känns förjävligt. Framförallt pinsamt. Men den skam som ger sig! Får väl ge de några gånger i alla fall. För jag vet att förra gången jag "kom igång" med zumban gick det faktiskt rätt bra. Så he är väl ba att hålla ut och bita ihop.

Sen till lite positivt då: bra dag på skolan idag. Bild och musik. Och det är nog den första gången jag känner att det varit en givande dag där. Sen så har vi sovmorgon imorgon, vilket inte kan vara bättre.. Och det bästa: snart helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback