- Bra dag!

Har sovit sjukt dåligt inatt eftersom jag varit jätte nervös. Har nämligen varit och sökt jobb och gick bättre än väntat, så jag hoppas att det blir jobb för min del i sommar. Håll era tummar att han hör av sig. Men det lät även som om det fanns jobb innan sommaren också, samt helger. Super. Så vi får la se. Dock är jag så jävla stolt över mig själv att jag faktiskt tog mig dit och gjorde det jag skulle och att jag inte skippa det liksom. Som jag brukar göra då jag känner mig osäker och är nervös. Så ett plus i kanten för mig...

Efter mitt lilla äventyr åkte jag och böt om till träningskläder. Ett pass med crossfit stod på schemat. Puh så slut jag är och nu skiker mina ben efter vila. Kära små benhinnor, jag hatar er. Jo, ibland är jag allt smart. Kan inte rekomendera att direkt efter att du smörjt in tiger balsam, gå på toa och smörja ditt ansikte med lotion. Det liksom svider. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback