- Trött i mössan.

Herrejisstanes så trött jag är i bollen efter en heldag på skolan. Haft examination om utvecklingssamtal och sedan suttit med min basgrupp och skrivit på en rapport. Inte alls roligt, men sånt som måste göras fast det är pest och pina. Tur att vi snart är lediga några dagar. Fast, som att vi inte är nog bortskämda med det?! Vi är ju "lediga" mest hela tiden tycker jag. Dock har insett att man aldrig är nöjd, och klagar både då man har skola och sedan klagar man då man är ledig och har tråkigt. Ja, det är inte lätt.

Har precis tryckt i mig middag och sitter nu och "hurrvas" lite. Nu hade det varit rätt skönt att fått krypa ner i min onepiece och jag efter den. Världens bästa Sofia har varit och fixat tag en åt mig idag. Dock så är den i Kalix och jag är i Luleå så jag får väl vänta ett tag innan den blir  i min ägo. Tack Fia för att du plågade ner och fixa den till mig! :)

Annars så har jag precis hittat världens godaste recept på paj som jag snabbt skrev ut, mumma! Den ska jag banne mig bjuda mina brudar på och ja, det får bli som en liten sen alla hjärtans dag-present. För det är dom värd. Hoppas nu att den lyckas och inte blir fjasko, vilket det kan bli då jag är kocken. Men jag får ju inviga min nya form iaf.

Nu ska jag nog lägga mig på soffan och andas ut ett tag innan det blir crossfit. Puh.

Och svar på min pappas kommentar: Ja, jag ska bjuda er på paj också. Jag lovar, så återkommer med datum och tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback