- Världens bästa familj.

Så var helgen slut och jag har verkligen hunnit med massor, gårdagen vet nu ju och idag så har min familj varit hit till stan och vi har kutat runt på storheden. Och bästaste dom köpt mig massa knivar (verkligen behövligt) och en fin pajform från Cervera (också välbehövligt), sen så shoppade jag nå småsaker som skålar till att servera efterrätt i, ett fotoalbum, en ram och ja, lite annat smått och gott. Så nu mina vänner så är det bara höra av er när ni vill bli bjudna på paj och efterrätt. ;)

Nu ladda för lite spinning!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Men Emma, äter vi paj och efterrätt? ;) hihi

Postat av: Anonym

trevligt vi bestämmer tid o dag Sen! Far.

2012-02-13 @ 10:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback