- Man kan inte säga nej då Nelson tittar på mig så.


(fotat uppifrån, ner i snön, mina skor syns knappt. Snacka om plumsa)

Imorse då jag vaknade och tittade ut var det rena rama snökaoset där ute. Inte alls lockande väder att gå ut, så jag tänkte att idag skippar jag prommisen. Men tror ni Nelson tyckte det var ett bra val? Nej. Och jag menar, kan man säga nej då han kommer och lägger huvudet på mitt knä sådär och ser med sina hundögon. Så det var bara att dra på kläderna och ut i snön. Snö var det gott om, puh. Men jag lyckades avverka en 50 minuter i snön i alla fall. Så nu sitter jag och är lite stolt över mig själ. Nu lunch, sen göra lite nytta och sist men inte minst tänkte jag dra mig iväg till gymmet.


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Tur att han inte tittade på dig med sina koögon ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback