- Väl godkänd dag.


Det blev en trevlig dag tillsammans med Fia och Marie. Vi har lekt med Wille-pille, försökt fota han, ätit tonfisk, druckit nutrilett, spelat en halv plump, gått en långispromenad och fått några x-antal skrattanfall. Helt klart en väl godkänd dag.

Sen passade jag även på att gå in på Life och köpa MethodDraine SLIM som jag nu tänkt testa. Ni kanske tänker att det bara är en massa svammel. Men jag tänker, he är väl bara att prova. För om man inte provar något nytt, så får man ju aldrig reda på om det fungerar. Sen tycker jag om att prova olika saker som ska vara "bra" för kropp och själ. Som tillexempel den gången jag fick för mig att prova på Alli. Ingen vidare kul grej och gulsåpan var min bästa vän vid toabesöken. Haha. Det kan ju inte bli värre än den gången? Imorgon sätter jag igång med denna detoxkur. Hepp! Jag håller er uppdaterade.

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Jag har gått ner två kilo :) Och imorgon är det prick en vecka som jag tagit den :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback