- En bra dag/natt i Piteå.

Här var det ett bra tag sedan sen jag skrev några rader, så nu tycker jag att det är dags ingen. Sitter här och är lite trött i ögonen trots att jag sovit längre än jag någonsin har gjort, till klockan 12. Snacka om ångest då man vaknar och klockan visar det. Söndagsångest delux! Bara fyra veckor kvar att jobba btw.

Fast iofs så var jag ju inte i sängs förens efter klockan fyra på morgon så det kanske var välbehövligt. Dagenbn och kvällen igår spenderades i Piteå med underbara människor. Vi knallade på stan, åt lunch, knallade lite till på stan, förundrades över Piteås billiga inredningsbutiker, handlade mat till middagen, lagade mat, åt hela kvällen, spelade spel, skrattade så att magen krampade och en utgång på det där vi dansade till benen inte orkade mera. Med ett stort leende åkte man vidare till Luleå och kort sagt så hade jag en underbart rolig kväll!

Nu ska jag dra på mig nå kläder för att sedan vänta på att Emma ska plocka upp mig. Vi ska nämligen till Boden, ja boden av alla ställen. Vi har nämligen hört att dollar store ska vara bra där. Om man har lite att göra så skaffar man sig göra. Ha det så bra.




















Kommentarer
Postat av: snurran

Vad fina bilder =)

2012-07-26 @ 18:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback