- We shared smiles.

Här var det länge sen man skrev. Har väl haft fullt upp med mina vänner i One tree hill eller nå. Gah så besatt jag blivit i den serien alltså. Har ju länge vägrat att börja se den eller snarare varit för lat att börja se nio säsonger. Men jag tog tag i det och ja, nu har jag snart sett fyra säsonger på kort tid och ja, då kan ni förstå att jag inte gör annat. Fast sen kan jag ju tillägga att jag åkt på en jävlig förkylning så att ligga och se serier passar inte bättre än nu, helt enkelt.

Just ja, i lördags var det fest och den blev riktigt, riktigt lyckad. Oh så roligt vi hade. Kvällen började hos Elin där vi spelade och ja hade allmänt roligt innan det blev avfärd till stan och krogen där vi dansade hela natten. Tack för en bra kväll!








 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback