- Cardio cross.

Heppså å, så var det fredag ännu en gång...... Hjälp eller något. Jag hinner verkligen inte med! Har i alla fall börjat dagen med ett pass crossfit, och jag trodde helt seriöst att jag skulle avlida! Jisstanes vilken träning det där är. Rolig, men tung, super sjukt jobbigt. Ni som aldrig har varit på något sånt pass borde gå, det är en upplevelse i sig. Första gången kommer ni bli skräckslagna och inte vilja gå dit mer, men ge det en chans och få in det i era rutiner så kommer ni tillslut tycka om det.
 
Nu däremot sitter jag och gräver i mig en burk tonfisk, inte alls lika roligt det men. Med vatten går det att skölja ner. Ska strax försöka fixa till mitt face också för att sedan åka till stan. Vi ska gå på klappjakt. Dags att hitta dom perfekta julklapparna till mina kära :) Sedan blir det väl middag inne i stan också innan det blir bio, vi ska se den nya vampyr filmen. Inte för att jag är så stort fan av dom men, kan vara kul att se avslutningen. Och bio, det är alltid roligt.
 
Nej, sätta på ett ansikte var det. Hepp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback