- Efter regn kommer solsken.

Först nu har jag fått landa på arslet, så det har varit fullt upp ändå från att jag slått upp ögonen. Börja med att jag blev uppplockad av Elin och Martina för att åka iväg till Bälinge och Bälingberget. Det var alltså idag vi skulle få göra  bort tentan med alla växter och det gick ju alldeles prima ballerina. Smack! Skönt att kunna lägga den bakom sig och kunna tänka på kommande uppgifter. 
 
Efter att jag tatt mig hem igen så fick jag mig en glad överaskning, mammi skickade ett sms och sa att hon var i Luleå. Snabbt hoppade jag ur skogsmulle kläderna, drog på mig något man kunde visa sig med och kammade till svetti-frillan innan det bar av mot stan. Väl där så satt vi oss på Börjes och surrade. Mysigt att äntligen få surra med mamma på riktigt. Är ju ett tag sedan. Sen fick jag även träffa käraste pappsen också då han och mor kom sig hit på fika efter att han slutat jobbet. Att dom fick mig på bättre humör iallafall :) 
 
Nu tänkte jag att jag skulle nätshoppa lite grejer till min kära gris innan jag hoppar ner i soffan. Han skulle behöva uppdatera sin garderob lite ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback