- Lördag

Kan börja med och säga att kvällen igår blev riktigt, riktigt trevlig. Vi surra och jyrade på fram till klockan 02, då tog våra krafter slut och alla for hem till sitt. Jag skratta så mycket att jag fick magrutor, de ni! Nä, jisses vilka härliga människor. Sen har jag fått planera in en plan i Emmas och Lenitas huvuden om att vi ska springa stadsmaran, eller rättare sagt ferruform-milen? Ja, sak samma. Känner mig som motiverad och nu ska vi banne mig nöta löpning här framöver. Hoppas bara på att jag får ordnin på min skavsår.
 
Nåja, vaknade tidigt idag och var förvådnadsvärt pigg. Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra av denna dag. Jag kanske släpar med mig min karl på en promenad in till stan och kanske knallar på hemmakväll. Tänkte unna mig lite blandat ikväll. Mmmhm. Hemmakväll och lite viaplay. Jag tror det blir en skön lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback