- Snilleblixtar.

Jag och Niklas har förövrigt inhandla oss nya skidor. Så nu ska vi ta och bli proffs på det där med längdskidor och åka vasaloppet. Nja, inte riktigt, men ska iallafall försöka få in en rutin att fara och på ormberget och köra slut på kroppen. Är ju tur att jag fick Niklas att köpa sig ett par också eftersom det är lite lättare att ta sig ut om man har någon annan som ska det också. Så från och med nu lägger jag in längdskidor som en ny träningsform, hepp! Måste bara få dom vallade så man kan sätta igång. Ska bli intressant. Sen hade det dock varit optimalt om jag hade kunnat införskaffa mig ett träningskort också, men... Nu är jag rätt pank, tyvärr. Hade dock varit skönt att få köra ut kroppen i spinning och crossfit. Aja, man kan inte få allt här i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback