Ingen vill ha mig, ingen tycker om mig. SKIT!

Angående sommarjobb på kyrkogården sommaren 2008.

Du har tyvärr inte beretts plats för sommarjobb på kyrkogården i Töre Församling.

Vi vill tacka dig för ditt visade intresse.

MVH Kyrkorådet.

Det här börjar ju super bra.

Först ringer jag till Roland (han som har hand om detta), men han ber mig skriva ett brev om varför dom just ska välja mig. Så jag sätter igång. Skriver ett långt, fjeskigt och riktigt smörigt brev där det stog ungefär "jag är bäst, välj mig". Fick till och med skrivkramp på köpet. Ingen kunde skjutsa upp mig så jag går upp till kyrkan, fick skoskav på köpet, sen går jag hem = mer skoskav. Allt det här för ingenting. Jag är ju till och med konfirmerad. Trots jag gjort allt som det skulle göras fick jag det inte. Nu är det så att jag väldigt besviken på kyrkan, samt roland och gud. Hur kan ni göra så här mot mig?!

Kommentarer
Postat av: frida

bah.. vilka lallare.. du får sommarjobba hos mig om du vill:)

Postat av: frida

äh, det är ju ändå dötråkigt att jobba där.. haha fan
vad dålig

2008-04-12 @ 15:19:39
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Maria

Det har gått rätt bra i helgen med spelandet.Med tanke på lagen vi möter så ska vi ju inte ha en suck egentligen. Idag mot sörböle div2 förlorade vi med 3-0 och mot FC Norrsken förlorade vi bara med 1-0. Så det går åt rätt håll! Så tills derbyt så är vi laddade att spela skiten ur kallix :-P

2008-04-12 @ 21:42:57
URL: http://mbjornfot.blogg.se
Postat av: Minna

sommarjobba i stan? i handikappomsorgen? skitkul :D

2008-04-13 @ 21:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback