När man är sjuk och deprimerad, då får man äta!

image326




  Ungefär såhär ser det ut i hela huset... 




 image330




                        Snor-papper överallt..
 


 image328 








 Och ja, jag ska städa upp det.








image329






 
  Men inte ikväll.. För ikväll har jag inte tid, säger vi.









Mysig kväll jag kommer ha, i min ensamhet. Nä, nu ska jag inte sitta och tycka synd om mig själv som är sjukt snorig, sjukt förkyld, sjukt less och sjukt ensamen.
Jag behöver en kram, men framför allt skjuts ner på shell!

Detta är ett rop på hjälp om nu ingen har fattat det!

Kommentarer
Postat av: AnnMary

hahaha, sådär ser mitt skrivbord också ut! masso snorpaper överjävla allt :P

Postat av: fiffo

oooh snygging:)

2008-02-17 @ 05:04:18
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback