- Jag är laddad till hundra!

Nu gott folk ska ni få höra! Det är så att på måndag ska jag börja mitt nya liv.
Jag ska bli nyttig, fara ut på långa jogging rundor (före frukost) och sedan må allmänt bra.
Jag vet och jag ska klara det. Är taggad till hundra och att få nya träningskläder gör allt till det lättare.
Om det nu skulle bli så att jag skippar eller fuskar (det kommer inte hända, men OM) med träningen eller maten så kommer jag skriva ner det här i bloggen. Då får ni ta mig fan skälla på mig. Mycket!

Men jag kommer klara det... I know.

Ni behöver inte önska mig lycka till, inte alls, no no ;D


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHHAAHAHAA.. Ofta! ;)

Postat av: frida

jag mår bra när jag får ligga i min säng, se film och äta chips. det du! :) fast vissa kanske föredrar att röra på sig

2008-06-25 @ 12:22:39
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: frida

haha men det är ju bra.. LYCKA TILL FÖR FAN! =) jag skulle också behöva börja med det.. meeeen.. nä :)

2008-06-25 @ 13:39:43
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback