- Trött, tröttare och tröttast.

Jag lovar och svär att det här med skogsplantering var/är ett riktigt helvete. Men nu är fan dag ett avklarad och jag är stolt som få. Jag har farit omkring som en jävla jordfräs hela dagen. Samtidigt som jag tjänat in pengar har jag tränat bla bla bla. Och jag har med en stark vilja hållt mitt humör på topp. Dock tycker jag lite synd om han jag planterade med, för i slutet blev det en massa klagande visor från mig om hur less jag var osv. Skit samma. Var ändå bra och jag har i princip badat i helvetes svini leran samt fått smaka på den. Som sagt är jag inte så smart då jag skulle testa vad som händer ifall man kör ner röret i en stor lerpott och ja, hela mitt ansikte samt mun blev fullt med brun sörja. Inte så gott precis. Nåja, dagen gick faktiskt rätt snabbt och pengarna rullar in. Så i Juli kan jag köpa mig en fin liten platt-tv och i augusti kan jag resa. Usch vad jag pladdrar. Måste gå till tv soffan nu. Den saknar mig. Ha de bra så hörs vi senare eller imorgon. Om jag nu överlever ännu en dag vill säga.

"Build a bridge and get over it....bitch"


Kommentarer
Postat av: Fegon

Äter du bär när du är i skogen? det hade jag gjort... och gjort blåbärshalsband. Jag hade nog tillochmed gjort ett av lingon också. Om det går?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback