- "Frostigt" smink, någon?

Egentligen är jag inte så stressad. Känner mig bara det och egentligen borde jag inte ens behöva känna mig det. Men projektarbetet tar snart livet av mig. Den största oron är: Hur ska jag hinna allt jag tänkt fota?

- Annis ska jag ta och fota imorgon. Marie kommer vara med som en liten hjälpreda. kommer bli super!
- Sen måste jag hitta tiden att hinna fota lilla Marie. Tiden är nog inget större problem. Det största problemet är sminket: att få henne att se frostig ut. Har absolut inte råd till att lägga ner en massa pengar för en plåtning. Så någon som kan låna ut lite "frostigt smink" till mig, bara under en kväll? :)
Det vore jävligt jävligt snällt.

Nog tror jag att någon där ute sitter och ruvar på det perfekta sminket jag behöver till denna plåtning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback