- En kväll som slutade med mer än väntat.

Blev lite mer än bara bb-finalen igår. Det råka, "råkade", nämligen slinka ner lite vin och annat gott. Vi skratta och ja, jyra runt hela natten lång. När solen gått upp och dagen börja gry, då hoppade jag till sängs för att sova. Alltså blev det en lååång natt och har därför sovit halva dagen. Men kort och gott så var det väldans trevligt. Fast iofs så kan det inte bli annat när man umgås med dom bästa!



Trots att jag sovit länge idag har jag hunnit med en massa nyttigheter. Så som att äta på Subway, städat, tvättat och packa upp det sista ur väskan. Bättre sent än aldrig? höhö. Nu ska jag återgå till att vara duktig och lägga mig på soffan. För det är väl duktigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback