- OLIDLIGT!

Idag är en dag då svetten flödar, på riktigt. Är som en bastu ute och går knappt att andas. Nu låter det som att jag klagar, men det jag vill är att det ska vara lite normal sommarvärme ute. Antingen ska det till och vara galet tropiskt varmt eller så skit kallt att man behöver långfillingar. Finns det ingen som kan jämna ut det lite?

Nu ska jag iaf försöka mig på solstolen, i hopp om att orka ligga i ca 15 min. Sedan blir det att åka och kika på studenten. Två år har redan gått sen man själv stod där och vråla på utsläppet. Jag och min tid, men tiden går allt lite för snabbt ibland.








Och morfar fanns då också med i bilden

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback