- Tisdag och dess funderingar.

Hej å hå, kan det inte ta och bli december nu?! Jag är så sjukt sugen på att plocka fram alla mina tomtar och sånt som gömmer sig inne i förrådet. Det vill liksom ta och komma fram nu. Dock ska jag i alla fall hålla mig i två veckor till innan lådan plockas fram. Det kliar i fingrarna. Har även knåpat ihop en önskelista. Nu är det bara att hoppas tomten tycker jag varit snäll i år och kommer med några fina klappar. Nörd som jag är. En grinchen, fast tvärtom.
 
På tal om klappar och sånt där roligt så är tre fin paket på väg hem till mig. Ett paket från jotex....... med julsaker. Överraskade? Nä, men jag tyckte jag behövde göra en uppdatering bland julsakerna. Sen är ett paket från cdon på väg med boken femtio nyanser av honom, spännande. Den sägs vara beroendeframkallande. Detta kanske blir min första bok jag läser ut på över sju år. Hallelujah. Sen till det bästa paketet, från sportamore.se. Tre snygga träningslinnen. Hoppas dom är här på torsdag. ME like. Gör en lite mer pepp till träningen, som förövrigt går riktigt bra nu. Hepp...
 
Nu svider det i mina bruna. Dags att lägga sig i sängen med min karl. Han sover nog redan. Upp tidigt imorgon för att göra ett besök på gymmet innan skolan. Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback