Smarta människa,

Igår efter att "någon" ätit upp en chips påse och är tillbaka med en stor flaska fylld med vatten;

- Alltså, om jag nu skulle dricka 9 liter vatten....
- Mmm?
- .... Ja men skulle inte det fett jag ätit nyss kunna försvinna då? För det blandas ju som ut med vatten? 

Det blir tyst ett tag och får en idiotförklarande blick mot sig.

- Okejrå, det kanske inte fungerar. Fan också.  

Den som sagt det kan ju inte vara speciellt smart, eller? Fast i och för sig vore det ganska bra om det nu skulle fungera. Perfekt om jag ska vara ärlig. Gud vad lilla jag skulle kunna äta, massvis.

Kommentarer
Postat av: Bäver

Nää inte har hon alla hästar hemma direkt :)

2008-02-05 @ 10:35:42
Postat av: A

Haha, de var väldigt roligt och gulligt när du sa de! :)

2008-02-05 @ 14:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback