FAN!

Jag har aldrig varit med om någon liknande situation.. Aldrig någonsin. Det är nästan så att man bryter ihop. Jag hoppas att alla ska få slippa det här. Och jag vill själv slippa det. Just nu önskar jag att jag skulle ha valt andra vägar. Tagit vägen jag alltid velat gå. Tyvärr gjorde jag fel och jag vet, man ska inte vara efter klok. Men just nu är det väldigt svårt. Är bara sitta och hoppas på det bästa och sedan se vad tiden gör med detta. Jag hoppas på det bästa, mer än allt annat. För jag vill inget annat. 

Kan itne förklara det här på något sätt alls. Det är patetiskt, sjukt. Jag vet inte. Det här sa bara inte få finnas.


Kommentarer
Postat av: P

Dont be like this, Cheer up! Be happy, Smile and look forward instead of looking back at the past.

2008-01-30 @ 00:03:19
Postat av: Anonym

Där håller jag inte med.. Har man gjort fel så har man det! Då erkänner man det och försöker ordna det till det bättre. Man kan sätta andra framför sig själv ibland också. Inte till överdrift då.

2008-01-30 @ 00:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback