- Sjuk kväll igår alltså.

Jag vet att jag skulle sluta att skriva här.... men jag måste bara nämna att kvällen igår blev lyckad trots att jag och fia skippade förfesten. Vi klädde oss hos Marie, tog våra väskor och började dra oss till Nike (vår förfest hade vi tänkt). Ja men i alla fall, vi gick och små drack hela vägen dit och precis då vi anländer till placet möter vi fegon, ante och nike utanför ingången. Det var så att vi redan skulle på hotto. Jätte kul att gå nykter på hotellet. Fast vi halsade som fan och ja, kvällen blev bra.

Rolig kväll helt enkelt.

Kort sammanfattning av det hela: Skippad förfest (det fungerade ändå), träffade en massa godingar på hotto, skit kul, skit snack, pussar, kyssar, hångel, trekant med tungor, små kramar, stora kramar, hårda kramar, lösa kramar, kärlek, lycka (träffade min små emmor, fan så glad jag blev), bråk, svammel, skratt, gråt, gratis hamburgare, samt cola, göteborg och göteborska (vi drev med en kille därifrån, rätt kul), fontän (fegon och ante dränkte mig i fontänen nere vid busstationen, SVINIGT som fan), blött, gjorde samma sak tillbaka på dom, fegon blev blötast, dränkte oss ännu mer, funderade på hur man ska ta sig hem, börjar gå mot centrumvägen, stannar till och pratar med folk, fegon försvinner spårlöst, mobilen avslagen, ante ramlar över ett staket och skrapar upp lilla armen, börjar blöda, blod i ansiktet, blod på tröjan, blod på mig, anländer till fegons lya, ingen där, vi knackar på och slår på fönster, plingar som psyk, ingen öppnar, vi börjar fundera på att han kanske tagit självmord, blivit våldtagen eller bara att han supit bort hem nyckeln och sen gått upp och sovit hos grannen (vilket som var det som hänt, klant!), rädda, vet inte vars vi ska ta vägen, lägger oss på min stora väska ute på en gräsplätt vid centrumvägen, ser allmänt fult ut, det är kallt, vi fryser, går in och lägger oss på stengolvet, kallt där också, ringer folk, försöker fixa skjuts, fixar skjuts, går ut och lägger oss ett tag till, skjutsen anländer, ante kommer sig hem, jag kommer mig hem och somnade som en sten just efter klockan sex. Sjuk kväll!
 
Nu väntar sängen, sedan en film samt en massa godis. Nice.
Imorgon måndag och en ny jobb vecka börjar, ta livet av mig!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Emma-baby :D Det måste vara första gången du skriver ett positivt inlägg efter en fylla :D Kvällen igår blev braa! ;D



När gör vi om det? ;D

2008-06-15 @ 16:35:47
Postat av: Sofia

Haha, Emma-baby :D Det måste vara första gången du skriver ett positivt inlägg efter en fylla :D Kvällen igår blev braa! ;D



När gör vi om det? ;D

Postat av: Ante

Ditt fel att jag gjorde illa mig :) arrrrrgh

2008-06-15 @ 18:47:08
URL: http://antevv.blogg.se/
Postat av: Fegon

i can be in love

2008-06-15 @ 19:24:23
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Minna

det är ju aldrig fel m gratis skrov ;) hade du skoj? Goo

2008-06-16 @ 11:36:37
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/
Postat av: EmmaO, den äldre!

Kul att träffa dig! Måste ses nå mer ;D

2008-06-16 @ 13:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback