Flera kors i taket,

Sitter här och det luktar fisk.

I
nte fisk som ni tror, utan det är min lilla tonfisk burk som står och doftar. Inte så där jätte underbar doft precis. Men rätt gott är det alltid, säger vi. En liten fågel viska mig i örat om att det är bra att äta sånt efter träning. Såklart är jag på och nu ska jag pröva detta ett tag framöver. Nyttigt nyttigt, bra bra.

Okej, till det jag egentligen skulle skriva och det var att jag har fått nå ryck. Har många ryck, men detta ryck är bra. Det här rycket är att JAG SKA FAN I MIG SKAFFA KÖRKORT! Det ni. Har till och med börja läsa teorin som en galning och när jag har mod att ringa för att boka tid, ja, då gör jag det. Utan körkort och bil klarar jag mig inte. Inte längre i alla fall.

Nä, nu måste jag smaska vidare i min lilla 185 grams fisk burk. Mums?

Kommentarer
Postat av: fiffo

uuuuh jag har fobi mot fisk :)
och vilken körskola har du? :O jag behöver nån som peppar mig

Postat av: Sofya Pezon

Tonfisk är så jävla gott! :) Trodde att jag var den enda i världen som tyckte det, haha. :)

Ja okej, det är bäst iaf! ;D JAAA, Stockholm är så jävla underbart. Jag längtar så tills jag får komma dit! :)

2008-03-06 @ 21:58:18
URL: http://nostalgitrippad.blogg.se
Postat av: Malin

Haha ja :D eller hur =) hur är det med dig idag? :D

2008-03-07 @ 09:25:25
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Patrix@Thai

Hatar skitackelsatans illaluktande gammalfisk pa burk! Usch! Slang de at helvete! At grot ist!

2008-03-07 @ 12:34:43
URL: http://patrixxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback