- Inni byn och hänger.

Är för tillfället i byn och hänger runt med mormor och sådär. Låter väl trevligt? Så har inte riktigt haft ro och tid att sätta mig och skriva några rader här. Men nu så. Har väl inte hänt allt för mycket roligt som jag kan berätta. Det har väl regnat, regnat, regnat lite till och ja, regna ännu mer. Så sjukt less och trött har man varit av det gåra vädret och sen ska man inte tro att det kommer att bli bättre nu, nej nej. För hela helgen, inklusive midsommaren, ska det regna. Peppande! Så vad blir planerna? Mysa med Niklas skulle jag tro. Inte illa det iofs ;)

Annars då? Jag har blivit beroende av Paradise hotel Danmark. Har nött igenom det 17 avsnitten som hunnit komma ut på bara nån dag. Bra jobbat/nötande må jag säga. Sen så har jag en hemlighet som ingen vet (OBS: jag är inte gravid!). Jo, någon. Men inte alla.

Kommentarer
Postat av: Minna

ska du ha barn??? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback