- Virre virus i Emma.

Morsning korsning! Harkel och harkel. Snacka om att det är skönt med en ledig vecka innan praktiken drar igång på riktigt. Så nu är jag alltså ledig och har inte det minsta att göra. Skönt! Har nämligen dragit på mig en förkylning så är skönt att vila från barnen och bygga upp ett imunförsvar. Höhö. Det tog bara fyra dagar så hade barnen smittat ner mig, Jag är alltså inte van med bakterier.

Nä, men det har blivit bättre nu och är endast små krasslig. Det värsta är ju att jag missade umeå-trippen i helgen och att jag inte kan träna. Bara därför ska jag unna mig en tid hos frisören, och det ska jag iväg och boka idag. Känns lite jobbigt att visa upp barret som är så slitet och... äckligt. Äh, ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback