- Effektiv.

Ledig från skolan idag, väldigt ovanligt må jag säga....... haha. Har vaknat kring tio och satt mig här vid datorn och tog tag i en uppgift och ja, den blev klar. Snacka om effektiviteten var på topp. Känns som skönt att man börjat mata av med lite uppgifter så man kanske får ta ett långt och skönt jullov snart!
 
Nu däremot tog effektiviteten av igen och jag känner mig slö och rastlös. Funderar på vad jag kan ta och roa mig med då tvätten redan är gjort och så. Hade helst hoppas på att min älskade Femtio nyanser av mörker kommer idag, men så tur kan man väl inte ha. Jisses så jag längtar tills jag får fortsätta läsa. Första boken tog slut alldeles för snabbt, kunde verkligen inte sluta läsa. Den var så bra och den andra boken ska tydligen vara minst lika bra, om inte bättre. I hope! Kan tillägga att jag nog bara har läst ut två böcker i hela mitt liv, så dessa böcker är verkligen bra då jag knappt kan släppa boken.
 
Annars då, ja, nä, ska väl kika runt lite på internet innan jag försöker göra något vettigt utav den här dagen. Ikväll blir det i alla fall spinning och Sh'bam.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback