- Lördagen betyder spinning.

I vanlig ordning börjar jag min lördagmorgon med en timmes spinning och idag fick jag även med mig käraste Martina, blir som roligare då man har med sig någon som också får plågas. Skönt spinningpass och svetten bara droppade. Ser nästan ut som att man duschat efteråt, inte så fräscht. Men ja rå int före!
 
Nu sitter jag och trycker ännu en tonfiskburk. Tanken var väl att åka till byn nu efter att jag tränat, men ändrande planer ser det ut som. Det blir nog att åka dit imorgon bitti istället. Ska kuta på några affärer med N och J, fixa det sista klapparna och ja, kolla på lite julpynt. Nej, jag har inte pyntat ännu. Har inte riktigt hunnit med det ännu, får se när det blir. Men snart ;) Är ju bara en vecka kvar till 1 december. En månad kvar till jul. Så det är lika bra att pynta nu så man hinner njuta lite innan det är över. Sen tycker jag att pyntet lyser upp tillvaron lite i detta piss väder. Fy fasiken hur det ser ut utomhus. Man blir verklligen inte på topp då man tittar ut.
 
Sen kan jag även nämna att det känns sjukt roligt med träningen, nu har man som börjat märka resultat både på flåset och kroppen. Har blivit liiiite fastare. höhö. Men långt kvar.

Kommentarer
Postat av: Saran - Mamma till Julian <3

Haha jag älskar också dom byxorna! :) ska du komma och testa på måndag eller? Jag kan ju alltid lägga undan åt dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback