- Det här med löparskor

Har ett sug efter att få springa av mig på bandet. Vill verkligen springa stadsmaran ju. Men ja, just nu är det bara drömmar. För med dom skorna jag har nu kommer jag aldrig klara det med. Skavsåren är nämligen kvar och jag har   nu provat allt. Martina har till och med lindat dom. Så ja, det är väl att köpa nya skor som är den enda utvägen. Martina och jag var på intersport igår och såg på lite skor och ja. Suck. Kommer aldrig ha råd ens. Så springa känns långt borta nu. Får väl nöja mig med spinning så länge då. 
 
Har precis landat här efter att jag pluggat lite och städat. Så nu ska jag invänta middagstid och sen åka till Stil för att avverka ett spinning/pump pass med min trogna träningskompis Martina. Får se vad min kropp säger om det. Känns som om en förkylning är på g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback